Sportem k vysněné postavě

Mít dokonalé tělo je snem mnoha lidí. Cesta k němu začíná u správného stravování, které pomůže k nižší hmotnosti. Dále nezapomínejme také na to, že se i sportem vysněné postavě lze dostat. Jak na to? Zde jsou osvědčené postupy.

Aerobní pohyb jako základ

Někdo používá pojem aerobní pohyb, jiný zase využívá pojem kardio. V podstatě se jedná o to stejné. Jedná se o druh pohybu, u kterého výrazně stoupne tepová frekvence. Tím se tělo zahřeje, zrychlí se metabolismus a dojde k tomu, že jsou tukové zásoby rychleji spalovány. Díky tomu se eliminujte tuk v celém těle, i na rizikových místech. Takový druh pohybu je při formování postavy základ. Patří sem řada věcí. Může to být Zumba nebo klasický aerobik. Může se jednat také o běhání. Stejně tak může jít o jízdu na kole, či plavání. To vše patří mezi nejoblíbenější.

Je nutné i posilovat

Sportem k vysněné postavě se lze dostat i pomocí posilování. V podstatě jde o druhý nezbytný krok při cestě za dokonalým tělem. Posilování sice také dokáže pomoci v eliminaci tukových zásob, ale spíše lokálně. Je tedy vhodné hlavně u problémových partií, jako je třeba břicho, nebo stehna. Hlavním úkolem je však vyrýsování těla. To získá mnohem lepší vzhled. U mužů je vysněná postava ta, která je svalnatá. Ženy by to v tomto ohledu až tak přehánět neměly, ale zpevnit své tělo pomocí posilování je rozhodně třeba.

Hlavně pravidelně

Je lepší cvičit jeden den v týdnu tři hodiny, nebo třikrát týdně po hodině? Rozhodně druhá možnost. Jak z toho důvodu, že svaly budou lépe regenerovat, tak proto, že právě pravidelný pohyb přinese výsledky mnohem dříve a podpoří i průběžné navyšování kondice. Ideální je tedy cvičit nejméně třikrát týdně, a to tak, že budete kombinovat oba typy tréninku. Buď v jeden den, nebo i v rámci jednotlivých dní. Tím bude dokonalá postava vznikat postupně, tak jak má.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *